[ VINSTREGN ]

Allmänt, inredning / Belid, T1912, elkedjan, mistral, sallendagarna, sallén, uppsala / Permalink / 0
Det var lite lustigt tycker jag. En riktig segersvit på instagram. Först en camera ready make over på Rapunzel, sen ett presentkort till Elkedjan, efter det en Le grand air soffa från Rum21 och sist en poster från Arkitekten och snickarn. Jo man tackar ja!
 
Presentkortet till Elkedjan har varit en liten nöt att knäcka då jag varit lite ambivalent och velat fram och tillbaka. Men efter att ha bläddrat sönder Belid hemsida så föll valet på just den lampa jag tittade på först. En Mistral T1912 pendel i koppar. Det var inget lätt val då vi har så enorma rum och högt i tak men lampan passade perfekt där jag hade tänkt mig, i tornrummet dvs. 
 
Den lyser inte upp stora torget men syns väl till den som blickar upp därifrån. Supernöjd! Tack Elkedjan Uppsala Sallén och Belid Ab för en underbar vinst och riktigt fin service!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto Bakir & Bäver
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top