[ S U R K Ä R R I N G ]

Allmänt / fake, foto, kundservice, memories, myrra, polaroid, printasquare, retro, uppsala / Permalink / 2

Fasiken alltså vad dålig kundservice gör med humöret. Jag har gått och väntat på ett paket från ett företag nu i 1 1/2 vecka. Leveranstiden skulle vara 1-3 dagar. När jag efter påsken mailar och frågar om leveransen så får jag bara ett kollinr och får söka hos posten själv. Paketet hittas inte av Posten som tycker att jag ska reklamera till avsändaren men de svarar ej på mail nu. Och inget telefonnummer har de heller. Nu råkar det inte handla om några stora pengar alls men bara grejen. Jag har ju betalat frakt för varan till leverantören... Inte är de då mitt jobb att jaga posten och ombud. Suck!
 
Men så plötsligt vid lunch så damp det ner i lådan. Jag kunde inte ens glädjas åt det längre. Nöjd? Jag vet inte... Kanske ser jag på saken på ett annat sätt imorgon.  För visst är då ändå foton så mycket bättre när dom är på papper.
 
Klämmor Myrra // Foto Printasquare
 
 
 
Foto Bakir&Bäver
#1 - - Hanna Karlsson:

Trist med dålig service men klämmorna är snygga.

Svar: På Myrra där klämmorna (5kr/stk) är köpta får man toppen service!
Bakir&Bäver

#2 - - Bintu Malm Fraser:

Det blir jätte fint med foton och klämmor! Hoppas att du blev på bättre humör fort :-)

Svar: Jo då! Fick faktiskt ett mail från dem med en ursäkt. Det var bra av dem! Allt förlåtet och jag kommer kanske tom beställa igen
Bakir&Bäver

Till top