[ LYCKANS OST ]

Allmänt, inredning / le grand air, rum21 / Permalink / 2
Jag har jobbat hårt hela mitt liv. Hårdare än många andra. Hårdare än de flesta skulle jag påstå. Slitit. Pusslat. Försökt att få ihop livet. Som inte alltid varit så lätt. Tvärtom. En march på grus snarare än en dans på rosor. Men en sak är säker. Jag har alltid skattat mig själv som lyckligt lottad. Mer eller mindre.
 
Och det grundar nog sig i en grad av tacksamhet. I det stora men främst en tacksamhet och en glädje i det lilla. Det vardagliga. Så som en kopp god kaffe. En blomma från minstingen. Fallande snöflingor och hjälpande mor- och farföräldrar. När man inget tar förgivet och är tacksam för det man får då är man i nuet. Tror jag.
 
Jag skänker pengar varje månad till Plan och Barncanserfonden trots att jag inte får så mycket själv just nu. Det har jag gjort i åratal. För det finns så många som behöver mer än jag. Och ja, jag tror på karma. Så kanske var det just karma som gav mig en otroligt fin vinst i en tävling på instagram i fredags. En Le Grand Air soffa från Rum21. Galet. Otroligt. Fantastiskt.
 
Tack!
 
 
 
 
Bilder Rum21.se
#1 - - Lena:

Hej,
Grattis till vinsten , vad tycker du om soffan .
Är den bekväm , skriv gärna lite.
Jag funderar på att köpa den men letar just nu en återförsäljare för att provsitta.
Stort tack.
Hälsningar Lena

Svar: Hej! Det drog ut lite på tiden med att beställa den då vi precis skulle flytta. Men den borde komma inom två veckor så skriver mer då!
Bakir&Bäver

#2 - - Styling By Denice:

Stort Grattis! Du låter veklingen som en värdig vinnare! :)

Svar: Tusen tack!
Bakir&Bäver

Till top